// در مورد سیستم‌های توصیه گر

راهنمایی قدرتمند
برای انتخاب‌های هوشمند

01.
محصولات مشابه
02.
شباهت چندعاملی
03.
توصیه گر شخصی سازی شده
01
هوش مصنوعی در کسب و کار

مشاوره پیاده سازی

02
هوش مصنوعی

یادگیری و تکامل

03
هوش تجاری

آنالیز کسب و کار

//سیستم‌ توصیه‌گر

چرا سیستم‌ توصیه‌گر؟

سیستم‌های توصیه‌گر به کاربران کمک می‌کنند تا محتوای مد نظرشان را با سرعت بیشتری پیدا کنند و زمان بسیار کمتری برای جستجوی محتوای مورد علاقه‌شان صرف کنند. همچنین، با بهبود تجربه کاربری، می‌توانند به کسب و کارها در بهبود سودآوری آن‌ها کمک کنند. مزایای زیادی در استفاده از سیستم‌های توصیه‌گر برای کسب و کارها وجود دارد که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهد شد:

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند با ارائه محتوای مربوط و جذاب به مشتریان، ارتباط آن­ها را حفظ و به این ترتیب باعث افزایش وفاداری و خرید مجدد شوند.
سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند محصولات یا خدمات شخصی‌سازی شده را بر اساس تاریخچه مرور یا خرید مشتریان، پیشنهاد دهند که به فروش بیشتر برای کسب و کارها خواهد انجامید.

با استفاده از سیستم‌های توصیه‌گر، کسب و کارها می‌توانند هزینه‌های بازاریابی خود را با هدف استفاده از منابع خود به سمت مشتریانی که احتمال خرید بیشتری دارند، کاهش دهند.

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند به کسب و کارها در مدیریت بهتر موجودی کمک کنند. بدین صورت که به کمک این سیستم‌ها می‌توان محصولاتی که احتمالاً درخواست بیشتری خواهند داشت را پیش‌بینی کرده و از موجودی کافی برای تامین نیاز مشتری اطمینان حاصل کرد.

مشتریان در صورت دریافت توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ که مبتنی بر علایق و ترجیحات آنان باشد، تجربه رضایتمندانه‌­تری خواهند داشت.

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند به کاربران کمک کند تا با دقت بیشتری تصمیم بگیرند و زمان بیشتری را برای مرور محصولات و خدمات متنوع صرف نکنند.
// درباره توصیه‌گر محصولات مشابه

توصیه‌گر محصولات مشابه
راهی برای تجربه تنوع بیشتر

این سرویس با بکارگیری الگوریتم­‌های هوش مصنوعی و دسترسی به اطلاعات محصولات، شباهت مابین آن‌ها را استخراج نموده و بدین ترتیب محصولات مشابه را نیز به کاربر پیشنهاد می‌دهد. بدین ترتیب، این امکان فراهم می‌گردد تا کاربر تعامل بیشتری با سایر محصولات داشته باشد و همچنین احتمال خرید نیز افزایش می‌یابد.

// درباره توصیه‌گر چند‌عاملی

توصیه‌گر چند‌عاملی
پیشنهادی منحصر به فرد بر اساس فاکتور‌های مدنظر کاربر ارائه دهید!

یکی از چالش­های موجود در سامانه­‌های توصیه­‌گر تشخیص علایق کاربران جدید یا دریافت بازخورد صریح از کابران است. توصیه­‌گر چندعاملی، بستری را فراهم می­‌کند تا درکمترین زمان و با استفاده از چند پرسش کلیدی از کاربر، سلیقه و نیازهای وی نسبت به محصولات شناسایی گردد.

// درباره توصیه‌گر شخصی‌سازی‌شده

توصیه‌گر شخصی‌سازی‌شده
پیشنهاد محصول متناسب با سلیقه‌ و نیاز کاربران

این محصول شرکت عهد بر مبنای تاریخچه رفتار کاربران، توصیه­‌هایی متناسب با سلیقه­ و نیاز هر کاربر ارائه می­‌کند. این سرویس می‌تواند از انواع اطلاعات ثبت‌شده مانند امتیازدهی کاربران، پسندیدن یا نپسندیدن یا حتی الگوی کلیک‌های آنان جهت یادگیری و شناسایی سلیقه کاربر بهره­ گیرد. همچنین این سرویس، جهت بروزرسانی خود، رفتار کاربران را به صورت مداوم دنبال کرده و با تحلیل رفتار‌، سابقه خرید و نیز در نظر گرفتن مشخصات فردی کاربر، محصولاتی مختص هر کاربر را پیشنهاد می‌دهد.