داشبورد RFM، راهنمای بهبود باشگاه مشتریان!

راهکاری پیشرو در یکپارچه‌سازی و آنالیز داده‌های کسب و کار شما

ویژگی‌های مشتریان خود را زیر ذره‌بین قرار دهید!

به کمک داشبورد RFM می‌توانید رفتار مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید و به کمک نتایج به دست آمده، باشگاه مشتریان خود را بهبود بخشید. داشبورد RFM به شما کمک می‌کند تا وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و با دو رویکرد جزئی و کلی محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان ارائه نمایید.

چرا باید از داشبورد RFM عهد استفاده کرد؟

  • گروه‌بندی رفتاری مشتریان برای سهولت در برنامه‌ریزی جذب، حفظ و تبلیغات مشتریان
  • ارائه لیست مشتریان در گروه‌بندی ارائه شده توسط داشبورد
  • مقایسه دو به دو ویژگی‌های تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید
  • مقایسه سه بعدی ويژگی نمایندگان هر گروه از مشتریان
  • ارائه شاخص‌های پراکندگی مشتریان در تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید

ویژگی‌های داشبورد RFM

با استفاده از داشبورد RFM شما قادر خواهید بود تا نگاهی منحصر به فرد به مشتریان خود داشته باشید، آن‌ها را بهتر بشناسید و وبرنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود را بهینه‌سازی نمایید.

شناخت دقیق مشتریان
با دسته‌بندی مشتریان،‌ می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی مناسب هر یک را برنامه‌ریزی کنید تا حداکثر بازدهی را داشته باشید
بررسی جزئی عملکرد
می‌توانید ویژگی مشتریان را در هر سه شاخص تازگی، تعداد و ارزش خرید را در ۵ دسته مجزا (خیلی ضعیف، ضعیف، متوسط، خوب و عالی) مورد بررسی قرار دهید
رقابت هدفمند
با شناخت بهتر نیاز مشتریان،‌ در موقعیت رقابتی بهتری قرار گرفته و در نهایت برنده‌ی این رقابت باشید.
کاهش هزینه‌ها
با داشبورد RFM می‌توانید مشتریان ارزشمند خود را از مشتریانی که از دست داده‌اید جدا کنید و تمرکز سرمایه خود را بر حفظ مشتریان ارزشمند بگذارید.

داستان کسب و کارتان را از داده ها بشنوید!