هوش تجاری عهد

راهکاری پیشرو در یکپارچه‌سازی و آنالیز داده‌های کسب و کار شما

هوش تجاری عهد؛ فناوری نوین برای جمع‌آوری، تحلیل و یافتن بهترین راه‌حل‌ها بر اساس داده‌های منحصر به فرد سازمان‌ شما


ویژگی‌های هوش تجاری عهد
...
شناخت دقیق نیازمندی‌های جامعه هدف

تیم عهد پس از بررسی و شناخت دغدغه‌های کسب و کار شما، نیازمندی‌های سازمانتان را استخراج و آنها را به شاخص‌های کلیدی تبدیل می‌کند.

...
گزارش‌های تحلیلی لحظه‌ای قابل اشتراک میان دپارتمان‌های مختلف

با شناخت نیازمندی‌ها و دغدغه‌های هر سازمان؛ شاخص‌های کلیدی به گزارش‌های تحلیلی تبدیل شده و در قالب نمودارها و چارت‌های مختلف به هر سازمان ارائه می‌شود.

...
بررسی دقیق تحلیل روند و شناخت ناهنجاری

با استفاده از گزارش‌های به دست آمده، مدیران هر سازمان می‌توانند اطلاعات دقیقی از روندهای کسب و کار خود داشته و به خوبی از ناهنجاری‌های درون‌سازمانی خود مطلع شوند.

...
بهبود فرایند تصمیمات استراتژیک

شناخت دقیق روندها و ناهنجاری‌های درون یک سازمان کمک می‌کند تا بر اساس دیتاهای دقیق؛ فرایند تصمیم‌گیری مدیران استراتژیک و دقیق‌تر از پیش طی شود.


مشاوره، طراحی و تجزیه تحلیل مناسب سازمان خود را به ما بسپارید.

تیم هوش تجاری شرکت عهد، گروهی متشکل از متخصصین داده، هوش مصنوعی و فروش با بیش از ۴ سال سابقه درخشان در این حوزه بوده که رسالت خود را در آنالیز داده، طراحی داشبورد و مشاوره کسب و کار برای سازمان‌های مختلف می‌داند. ما در تیم هوش تجاری؛ داده‌های سازمان شما را از منابع مختلف جمع آوری کرده و بر اساس نیاز هر کسب و کار، داشبورد منحصر به فرد شما را ارائه می‌دهیم.


7200
تعداد کاربران
21
واحدهای سازمانی
60
داشبوردهای موفق

هوشمندانه تصمیم بگیرید!


راهکارهای هوش تجاری عهد برای کسب و کار شما

داشبورد فروش
داشبورد فروش
  • بررسی و تحلیل میزان فروش کسب و کار به تفکیک دوره‌های زمانی مختلف
  • شناسایی الگوها و روندهای فروش سازمان
  • ارزیابی سبد خرید مشتریان
  • بررسی عملکرد شعب و رفتار فروشندگان
اطلاعات بیشتر
داشبورد مشتریان
داشبورد مشتریان
  • تحلیل و بررسی رفتار فردی مشتریان
  • تحلیل و بررسی رفتار گروهی مشتریان
  • بررسی میزان رضایت مشتریان
  • تحلیل روند اجرای استراتژی‌های بازاریابی
  • کمک به اجرای بهتر استراتژی‌های مارکتینگ
اطلاعات بیشتر
داشبورد RFM
داشبورد RFM
  • گروه‌بندی رفتاری مشتریان به ۱۱ بخش مختلف از وفادار تا رویگردان
  • در نظر گرفتن سه مشخصه اساسی تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید
  • امکان دریافت خروجی از مشخصات مشتریان هر دسته
  • شاخص‌های پراکندگی هر سه شاخص تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید
اطلاعات بیشتر

فرایند هوش تجاری عهد، برای حل چالش‌های سازمان شما

ارائه داشبورد برای تصمیمات استراتژیک
arc2
طراحی و بصری‌سازی داده‌ها
arc2
تجزیه و تحلیل داده‌ها
arc2
بررسی نیازمندی هر کسب و کار و جمع آوری داده ها

داستان کسب و کارتان را از داده ها بشنوید!