// در مورد داشبورد RFM
فروش شما بیشتر از قبل به دادهها متکی است!
01.
شناخت دقیق مشتریان
02.
بررسی جزئی عملکرد
03.
رقابت هدفمند
04.
کاهش هزینهها
// داشبورد RFM
چرا باید از داشبورد RFM عهد استفاده کرد؟
- گروهبندی رفتاری مشتریان برای سهولت در برنامهریزی جذب، حفظ و تبلیغات مشتریان
- ارائه لیست مشتریان در گروهبندی ارائه شده توسط داشبورد
- مقایسه دو به دو ویژگیهای تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید
- مقایسه سه بعدی ويژگی نمایندگان هر گروه از مشتریان
- ارائه شاخصهای پراکندگی مشتریان در تازگی خرید، تعداد خرید و ارزش خرید
//ویژگیهای داشبورد RFM
با استفاده از داشبورد RFM شما قادر خواهید بود تا نگاهی منحصر به فرد به مشتریان خود داشته باشید، آنها را بهتر بشناسید و وبرنامههای بازاریابی و تبلیغاتی خود را بهینهسازی نمایید.
- شناخت دقیق مشتریان
- بررسی جزئی عملکرد
- رقابت هدفمند
- کاهش هزینهها
با دستهبندی مشتریان، میتوانید کمپینهای تبلیغاتی مناسب هر یک را برنامهریزی کنید تا حداکثر بازدهی را داشته باشید
میتوانید ویژگی مشتریان را در هر سه شاخص تازگی، تعداد و ارزش خرید را در ۵ دسته مجزا (خیلی ضعیف، ضعیف، متوسط، خوب و عالی) مورد بررسی قرار دهید
با شناخت بهتر نیاز مشتریان، در موقعیت رقابتی بهتری قرار گرفته و در نهایت برندهی این رقابت باشید.
با داشبورد RFM میتوانید مشتریان ارزشمند خود را از مشتریانی که از دست دادهاید جدا کنید و تمرکز سرمایه خود را بر حفظ مشتریان ارزشمند بگذارید.
// ویژگیهای مشتریان خود را زیر ذرهبین قرار دهید!
به کمک داشبورد RFM میتوانید رفتار مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید و به کمک نتایج به دست آمده، باشگاه مشتریان خود را بهبود بخشید. داشبورد RFM به شما کمک میکند تا وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و با دو رویکرد جزئی و کلی محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان ارائه نمایید.