داشبورد مشتریان
// داشبورد مشتریان شرکت عهد

فروش شما بیشتر از قبل به داده‌ها متکی است!

داشبورد مشتریان ابزاری هوشمند مبتنی بر داده است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا:

01. ارزش طول عمر مشتریان (CLV) را بسنجند
رضایت آنها را تحلیل کنند و میزان احتمال معرفی برند شما توسط مشتریان را بدانند
02.مشتریان وفادار و مشتریان برجسته (Champions)
را شناسایی کرده و بر اساس رفتار آنها تصمیم‌گیری نمایند
03. تحلیل دقیق کسانی که بیشترین و کمترین درآمد
را ایجاد کرده‌اند و مقایسه آن‌ها در بازه‌های زمانی یا دسته‌بندی‌های مختلف
04. مشاهده همزمان دید کلی و جزئی
به وضعیت مشتریان و استفاده از سناریوهای تحلیلی مختلف برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر.
// داشبورد مشتریان

ویژگی‌های کلیدی داشبورد مشتریان

  • تحلیل رفتار و پیش‌بینی رفتار آینده: با استفاده از داده‌های تراکنش و تعامل مشتریان، الگوها و روندهای رفتاری آن‌ها شناسایی می‌شود و امکان پیش‌بینی رفتارهای آتی نیز فراهم است
  • پشتیبانی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): امکان شناسایی گروه‌های مشتریان مختلف و طراحی کمپین‌های اختصاصی برای هر گروه.
  • رابط بصری ساده و مؤثر: داده‌ها به شکلی کاملاً ساده‌شده و صریح ارائه می‌گردند تا تصمیم‌گیری برای تیم فروش و بازاریابی آسان‌تر شود
  • تصمیم‌گیری هوشمندانه مبتنی بر داده: ارائه اطلاعات دقیق جهت طراحی راهبردهای هدفمند برای تعامل مؤثر با مشتریان.
  • نمایش چندبعدی داده: از دید کلی تا تفکیک به گروه‌ها و سناریوهای مختلف رفتار مشتری در دسترس است
// کاربردهای عملی و توصیه‌های کاربردی

داشبورد مشتریان عهد یک ابزار تحلیلی پیشرفته است که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا از داده‌های مربوط به مشتریان خود به شکل یکپارچه و بهینه استفاده کنند

مشتریان وفادار یا Champion با بیشترین ارزش طول عمر مشخص می‌شوند؛ این گروه می‌توانند هدف مناسبی برای کمپین‌های پیشرفته، معرفی محصولات جدید یا استفاده از توصیه‌نامه (Referral) باشند.

با نمایش گروه‌های مشتریان با بالاترین یا پایین‌ترین درآمد، تصمیم‌گیری در مورد پشتیبانی، نگهداری یا افزایش فروش برای هر گروه ممکن می‌شود.

با استفاده از مدل‌سازی رفتار گذشته، احتمال فعالیت آینده، احتمال ریزش یا خرید مجدد مشتریان محاسبه می‌شود که به طراحی کمپین‌های بازگرداننده یا وفاداری کمک می‌کند.
مدیریت ارتباطات به‌گونه‌ای می‌شود که منابع نباید صرف تمام مشتریان شود؛ به جای آن، کمپین‌های هدفمند بر اساس گروه‌های مشتری ارزشمند یا نیازمند توجه خاص طراحی می‌شوند

فرآیند پیاده‌سازی داشبورد

ادغام، توسعه و سفارشی‌سازی ابزار

مزایای رقابتی کسب‌وکار

افزایش رضایت و وفاداری مشتری با تجربه‌ای شخصی‌شده و پاسخ‌گو

کاهش هزینه جذب مشتری جدید با تمرکز بر مشتریان با پتانسیل بالاتر

بهینه‌سازی بازگشت سرمایه تبلیغاتی از طریق هدفمندسازی کمپین‌ها

اتخاذ تصمیمات بازاریابی داده‌محور و هوشمند با رصد دقیق روندها و سناریوها

توانایی پیش‌بینی روند آتی و واکنش سریع به نوسانات و تغییر رفتار مشتریان.

داشبورد مشتریان عهد ابزاری قدرتمند و کامل برای تحلیل رفتار مشتریان، طراحی ارتباطی هوشمندانه و افزایش ارزش اقتصادی کسب‌وکار است. با امکان پیاده‌سازی دقیق، ادغام با سیستم‌های سازمانی و ارائه نماهای تحلیلی از کلی تا جزئی، این ابزار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصمیمات بازاریابی و فروش را با اتکا به داده و بینش واقعی گرفته و عملکرد خود را به‌طور مؤثر بهبود بخشند.