بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و برندسازی خود برسند. انجیتک یک آژانس فناوری مبتنی بر ارزش است.

گالری

ارتباط با ما

ایران ، تهران بزرگ

engitech@oceanthemes.net

02144556677

// در مورد سیستم‌های توصیه گر

راهنمایی قدرتمند
برای انتخاب‌های هوشمند

01.
محصولات مشابه
02.
شباهت چندعاملی
03.
توصیه گر شخصی سازی شده
01
فراگیری ماشین

یادگیری عمیق ماشین

02
هوش مصنوعی

یادگیری و تکامل

03
هوش تجاری

آنالیز کسب و کار

//سیستم‌ توصیه‌گر

چرا سیستم‌ توصیه‌گر؟

سیستم‌های توصیه‌گر به کاربران کمک می‌کنند تا محتوای مد نظرشان را با سرعت بیشتری پیدا کنند و زمان بسیار کمتری برای جستجوی محتوای مورد علاقه‌شان صرف کنند. همچنین، با بهبود تجربه کاربری، می‌توانند به کسب و کارها در بهبود سودآوری آن‌ها کمک کنند. مزایای زیادی در استفاده از سیستم‌های توصیه‌گر برای کسب و کارها وجود دارد که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهد شد:

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند با ارائه محتوای مربوط و جذاب به مشتریان، ارتباط آن­ها را حفظ و به این ترتیب باعث افزایش وفاداری و خرید مجدد شوند.
سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند محصولات یا خدمات شخصی‌سازی شده را بر اساس تاریخچه مرور یا خرید مشتریان، پیشنهاد دهند که به فروش بیشتر برای کسب و کارها خواهد انجامید.

با استفاده از سیستم‌های توصیه‌گر، کسب و کارها می‌توانند هزینه‌های بازاریابی خود را با هدف استفاده از منابع خود به سمت مشتریانی که احتمال خرید بیشتری دارند، کاهش دهند.

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند به کسب و کارها در مدیریت بهتر موجودی کمک کنند. بدین صورت که به کمک این سیستم‌ها می‌توان محصولاتی که احتمالاً درخواست بیشتری خواهند داشت را پیش‌بینی کرده و از موجودی کافی برای تامین نیاز مشتری اطمینان حاصل کرد.

مشتریان در صورت دریافت توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ که مبتنی بر علایق و ترجیحات آنان باشد، تجربه رضایتمندانه‌­تری خواهند داشت.

سیستم‌های توصیه‌گر می‌توانند به کاربران کمک کند تا با دقت بیشتری تصمیم بگیرند و زمان بیشتری را برای مرور محصولات و خدمات متنوع صرف نکنند.
// درباره توصیه‌گر محصولات مشابه

توصیه‌گر محصولات مشابه
راهی برای تجربه تنوع بیشتر

این سرویس با بکارگیری الگوریتم­‌های هوش مصنوعی و دسترسی به اطلاعات محصولات، شباهت مابین آن‌ها را استخراج نموده و بدین ترتیب محصولات مشابه را نیز به کاربر پیشنهاد می‌دهد. بدین ترتیب، این امکان فراهم می‌گردد تا کاربر تعامل بیشتری با سایر محصولات داشته باشد و همچنین احتمال خرید نیز افزایش می‌یابد.

// درباره توصیه‌گر چند‌عاملی

توصیه‌گر چند‌عاملی
پیشنهادی منحصر به فرد بر اساس فاکتور‌های مدنظر کاربر ارائه دهید!

یکی از چالش­های موجود در سامانه­‌های توصیه­‌گر تشخیص علایق کاربران جدید یا دریافت بازخورد صریح از کابران است. توصیه­‌گر چندعاملی، بستری را فراهم می­‌کند تا درکمترین زمان و با استفاده از چند پرسش کلیدی از کاربر، سلیقه و نیازهای وی نسبت به محصولات شناسایی گردد.

// درباره توصیه‌گر شخصی‌سازی‌شده

توصیه‌گر شخصی‌سازی‌شده
پیشنهاد محصول متناسب با سلیقه‌ و نیاز کاربران

این محصول شرکت عهد بر مبنای تاریخچه رفتار کاربران، توصیه­‌هایی متناسب با سلیقه­ و نیاز هر کاربر ارائه می­‌کند. این سرویس می‌تواند از انواع اطلاعات ثبت‌شده مانند امتیازدهی کاربران، پسندیدن یا نپسندیدن یا حتی الگوی کلیک‌های آنان جهت یادگیری و شناسایی سلیقه کاربر بهره­ گیرد. همچنین این سرویس، جهت بروزرسانی خود، رفتار کاربران را به صورت مداوم دنبال کرده و با تحلیل رفتار‌، سابقه خرید و نیز در نظر گرفتن مشخصات فردی کاربر، محصولاتی مختص هر کاربر را پیشنهاد می‌دهد.